הסימפוזיון הלוהט יצא משליטה: גואטה VS בלוי

אני רוצה לשבח את הרב בלוי שנלחם בכל הנושא של הקעמפים ובעיות הצניעות וחילולי השבת באתרים של משרד הנגב והגליל. אבל כל זה לא מפריע לו לחייג לאחד הפקידים במשרד הנגב והגליל ולבקש שידאגו לילדי ישראל שיוכלו לסייר ברכבת ישראל בהנחה
ישראל פריי 11 Comment on הסימפוזיון הלוהט יצא משליטה: גואטה VS בלוי

נציגי הציבור שמוזמנים בימים אלה להנעים את זמנם של בחורי הישיבות, לוקחים ברצינות רבה מדי את התפקיד • בלוי קורא לגואטה "ליצן שמתחרה באורן חזן", ואילו גואטה פותח תיבת פנדורה ורומז כי מאבקי בלוי תלויים בגובה התשלום • כך זה נראה

אני רוצה לשבח את הרב בלוי שנלחם בכל הנושא של הקעמפים ובעיות הצניעות וחילולי השבת באתרים של משרד הנגב והגליל. אבל כל זה לא מפריע לו לחייג לאחד הפקידים במשרד הנגב והגליל ולבקש שידאגו לילדי ישראל שיוכלו לסייר ברכבת ישראל בהנחה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חילופי דברים ועקיצות אמש (ג') בסימפוזיון של ישיבת אש התלמוד. על הבמה ישבו חבר הכנסת יגאל גואטה לצד המחנך הרב מוטקה בלוי, הרב משה קליין, חברי מועצת העיר ירושלים מיכאל מלכיאלי ואליעזר ראוכברגר והמנחה אבא טורצקי.

וכמו כל סימפוזיון החלו העקיצות ההדדיות, שקיבלו את אות הפתיחה באמירתו של בלוי, כי "גואטה הליצן מתחרה באורן חזן מי יותר מרתק". מהר מאד גלש הויכוח לטענות על הימנעותו של נציג ש"ס בעיריית ירושלים, מיכאל מלכיאלי, בהצבעות הנוגעות לחילולי שבת.

ח"כ גואטה לא נשאר חייב ופתח באש בכינון ישיר: "אני רוצה לשבח את הרב בלוי שנלחם בכל הנושא של הקעמפים ובעיות הצניעות וחילולי השבת באתרים של משרד הנגב והגליל. אבל כל זה לא מפריע לו לחייג לאחד הפקידים במשרד הנגב והגליל ולבקש שידאגו לילדי ישראל שיוכלו לסייר ברכבת ישראל בהנחה. אבל הרב בלוי, רכבת ישראל מחללת שבת??".

בלוי השיב: "לא קיבלתי שקל אחד, אפילו תשובה לא קיבלתי".

גואטה: "אבל רכבת ישראל מחללת שבת! אל תדאג אני אארגן לך כמה כרטיסים ותעבור למחאה הבאה".

הרב מרדכי בלוי לא נשאר חייב ובפוסט מיוחד תיאר לאחר הסימפוזיון את מה שהתרחש. תחת הכותרת "הבהרת דברים" כתב בלוי: "בוש והכלם חבר….!. לפני יותר מחודשיים ניסיתי את מזלי דרכך לקבל כמה גרושים לתוכנית מותאמת ברכבת ישראל (כולם משתמשים בשרותיה כמו באגד) לאלפי ילדי תודעה בקושי קיבלתי תגובה. אחרי חודש הציעו לי לתפור נכון את התכנית וכך עשיתי.

בלוי מאשר: "פניתי אין ספור פעמים למקורב ולעוזר אפילו תשובה שלילית לא זכיתי לקבל עד רגע זה! רק כשהחבר במבוכה (בצדק, על רשימה מזרוחניקית של אתרים שהוצעו לבני תורה. במשרד הודו לי שזה היה טעות ובתאום תיקנו קצת קוסמטי) יודע לשלוף את הבקשה כשפתאום השבת בוערת בקרבו דבר שלא נאמר עד הערב! בושה".

בלוי ממשיך וכותב: "חברים הבנתי… טובות להבא אבקש רק מאורן חזן.. סליחה. מהכפיל שלו יגאל גואטה. "רשעים אין טובתן שלימה" שוטים מתהדרים גם בטובות שלא עשו.

בסיום כותב בלוי: "לכאורה היה זה טיפשות מצידי למחות על רשימת האתרים הפסולים כאשר אני חולם אולי לקבל עזרה שנשלחה לפני חודשים. אבל מוטק'ה בלוי הולך עם האמת בלי שום שיקולים זרים".

ולמרות ההתכתשויות הפומביות ושלהוב היצרים, בתמונות ניתן לראות את שני נשואי העימות מסתודדים ומחויכים…



11 תגובות

מיין תגובות
  1. 11

    חבל מאוד שאלה האנשים שמביאים לבחורי הישיבות הקדושים בכדי לפרוס את משנתם בפניהם….

    מעניין איך יראה זמן אלול של הבחורים האלה אחרי הדברים המחזקים שנשמעו שם…

    1. הלוואי שזה מה שיתפוס את הבחורי ישיבה הקדושים שלך העיקר שלא יצפו באותו הזמן במכשירים ויסתובבו בלילה בטיילת צא מהריבוע

  2. 10

    עלוב, עלוב, עלוב, זה הסחורה שאנשי הפוליטיקה מציגים, ממש בא לבכות על הרדידות והבוטות, די! תרוממו קצת את האוירה!

  3. 9

    יופי, הם עושים לבחורים קצת אקשן 🙂

  4. 8

    בושה!! מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך נגד להביא פוליטיקאים ואנשי תקשורת לקעמפים של בחורי ישיבות.

    1. מרן פוסה"ד נגד ללכת למקומות שמחללים שבת

  5. 7

    ה ירחם מה עם לשון הרע ומלבין פני חבירו ברבים זה האם זה הרמה של בני תורה

  6. 6

    בחורים מצטלמים עם גאוטה, זה הגדויל שלהם? עדיף שתלכו להצטלם עם עכבר או שפן

    1. אי אפשר להאמין שבאחת הישיבות הכי נחשבות מביאים אנשים כמו גאוטה ומלכיאלי ועושים צחוק ממלחמה בחילולוי שבת

  7. 5

    יייאאווווו תפסיקו לעשות מקצת משהו טוב הרבה משוהים רעים….